Wednesday, October 31, 2012

Shooting drama di kilang

Hari ni pelakon Nabila Huda datang office/ kilang aku untuk shooting drama TV3. Tadi nampak Nabila sangat sempoi pakai uniform office ni.. hehhee.. anyway dia sangat petite.. kecik aje orang. sama tinggi dengan aku kot.. ramai bebudak office ambik peluang bergambar. Aku malas nak join.. kalau Amy search yang datang nak lah jugak bergambar..

UPDATE : tadi turun ke bawah sebab nak gi toilet. tiba kat bawah tangga tu nampak Nabila & one of our staff. So aku tegur nak bergambar boleh tak? dia cakap jom lah.. tiba2 kat belakang pintu lagi satu semua budak assembly keluar ramai2.. alamak aku kacau diorang shooting.. Rupanya ada camera kat kawsan smoking area... last2 terpaksa join diorang kononnya tea break time, semua keluar nak gi kantin. heheh.. Masuk TV nampaknya.. itupun kalau lepas edit..  huhuuu

tp tak sempat lak ambik gambar sbb tadi terlampau ramai... Fiza Omar pun ada, ramai tergila2 kan Fizo Omar sbb tengok dia live lagi hensem dari dalam TV...

Esok pulak Ako Mustafa pulak, untuk satu lagi drama. Kali ni untuk drama RTM. sure lagi havoc dari hari ni...


Famous gak kilang ni sebab menjadi pilihan untuk shooting drama.

Teringat tahun 1999, masa aku datang interview kat office ni, tengah shooting filem PASRAH lakonan Erra Fazira, AC Mizal, Abby abadi & hero nya aku tak ingat sape.. Awie ke? ntah lah...

Lepas tu bila masuk kerja aje tengok ada gambar kakak2 office dgn Erra Fazira kat atas meja diorang.. huhuuu.. nostalgia betul. 1999 - 2012. tahun depan dah masuk 14 tahun aku kerja sini.. huuu.. di sinilah sumber rezeki ku, tempat cari makan. i'm happy here... Hopefully next can achieve better position than this year... targettt...!

1 comment:

Putera Rizs said...

Kilang tu katne? Ada contact tak? Sbb tgh cari kilang nak shoot.. wasap/call saya 017-7311559 please..thanks