Saturday, October 16, 2010

Monavie untuk anak anda

I have several people who have asked me if MonaVie was ok for their children.. Jawapannya. OK sangat-sangat.


Sekarang ni aku bagi fahda MonaVie Original, berwarna purple ~ about 10 oz per day, minum sebelum tidur. Yang aku boleh nampak perubahan dia ialah, Fahda ni senang bangun tidur pada keesokkan harinya. Kalau tidak memang susah nak bangun. Dengan malas, kena kejutkan pimpin ke bilik air.. kekadang berdukung pulak tuh.. kena bukak kan baju, siap mandikan, gosokkan gigi.. adoii macam layan budak 4-5 tahun pulak. Sakit2 badan aku dibuatnya...

Tapi lepas minum Monavie ni, kejutkan 2-3 kali.. mata dah terbungkang, guling2 terus masuk bilik air. Tak payah cakap banyak dah. She's more alert, fresh katanya. Her energy level memang superb. Kadang2 aku saja skip 1-2 days tak bg Monavie, memang ketara sikap dia..

Okay, skrang ni minggu exam, aku still continue bagi Monavie, supaya dia sihat sepanjang minggu ni, cergas dan cerdas, belajar pun lebih alert & fokus. Tak payah minum Milo pagi2.. hehee..

Aku malas nak copy paste ingredient MonaVie kat blog ni. korang boleh search banyak kat internet, dgn segala macam terstimonial. What i want to share here in my blog is my experience with Monavie. Siapa berminat, kawasan Shah Alam boleh call aku 0132096008 or email iamazue@gmail.com.

Daaa..!

No comments: