Friday, October 15, 2010

Monavie Original untuk ibu mengandung


Hari ni nak citer pasal Monavie. Sejak sebelum pregnant lagi aku dah ambik Monavie tu. Sangat bagus untuk ibu bekerja, hilang kepenatan, tak jugak.. it give you more energy to do kerja rumah, kerja office..

Masa preggy ni pulak aku ambik Monavie sbb aku susah sangat nak tidur malam. May be sebab perut semakin besar baby bergerak sangat ligat, menendang, side kick, left kick, righ kick, menumbuk perut aku ni.. so aku tak boleh nak tidur lena sangat. Kalau boleh tidur pun aku akan terjaga semula tengah malam. tak kisah lah aku start tidur pukul berapa pun aku tetap akan terjaga tengah malam. So aku amik Monavie ni untuk bagi aku energy pada esok pagi nya... kena kerja maaa...

So kepada kawan preggy sana.. boleh lah amik Monavie ni. actually good for your baby skin jugak.. ni according to upline aku lah.. nak tahu resultnya nanti tunggu lah baby aku keluar  nanti ye.. Minta2 kulitnya halus, sihat, antibodi kuat.. Amiinnn...

JUS PATI BUAH2AN MONAVIE
Untuk mereka di Shah Alam, boleh order dgn aku... email me iamazue@gmail.com.
Oh ye.. Monavie ni ada 3 jenis mengikut warna.. So untuk wnita mengandung macam aku, hanyalah sesuai untuk Monavie Original, berwarna purple. Sebelum pregnant hari tu aku ambik Monavie active.

MonaVie Original
- Mengandungi 19 jenis buah-buahan
- Boleh diminum oleh semua golongan termasuk kanak-kanak dan juga wanita mengandung & menyusukan anak.
- menawarkan antioksida yang berpotensi untuk melawan radikal bebas
- khasiat pelbagai nutrisi dalam satu botol untuk mendapatkan tahap kesihatan yang optima


Cubalah dulu baru tahu...! 

3 comments:

iamazue said...

Well.. It's good for baby skin. I can see the result now. My baby sekarang kalau pampers penuh pun, kulit nya tetap cantik... tak de rashes pun.

Now age dah 4 bulan, memang x de masalah kulit langsung. Tahan kulit dia. Alhamdulillah.

pN aNNA said...

kesihatan dalaman menunjukkan luarannya...

Nazz Cheryn said...

kalau amik yg merah (active ea) xpe ker....sy pakai belasah jer, kejap merah kejap yg purple...xpe ker?