Sunday, September 16, 2012

Supplement untuk jantungku...


Inilah supplement yang aku makan untuk menguatkan jantung ku... Aku beli ni lepas ada health talk kat office, mengenai stress dan jantung. dalam pamplet memang ada terteulis for abnormal heart beat. so i guess this is for me.. product ni product germany tp kilangnya di Switzerland.. tempat di mana kandung bakteria kuman paling rendah bacaannya di dunia ini.. ini ikut kata orang sales tulah... or itu sekadar iklan semata2.. tak tahulah kan... 

Harga kat kedai about RM80, aku beli kat office RM60- 60 biji.. kiranya 1 biji rm 60 untuk 60 hari...

Nak details lagi.. searchlah internet ye...


 

2 comments:

Anonymous said...

Salam….Saya Kamarani dari Ipoh .
Saya baru terjumpa blog puan semasa sedang mencari maklumat tentang “bateri jantung”.
Pengalaman puan, sebiji hampir sama dgn apa yg terjadi kpd saya .
Tujuan saya mencoretkan sedikit komen disini ialah ingin bertanyakan tentang “supplement untuk jantungku” !
Puan menulis pengalaman ini pada tarikh SUNDAY, SEPTEMBER 16, 2012 .
Soalan saya – Adakah ubat Pharmaton CorActive itu memberikan kesan yang baik dalam pemulihan dan membantu sedikit sebanyak dalam penjagaan jantung kita . Sekian terima kasih .
Yg memerlukan perkongsian pengalaman…..
kamarani@ymail.com

Unknown said...

Slm puan..sy dah baca cerita puan mmg berat bahu memikul..itu jugak tjadi kpd ibu sy..cuma sy nak tya brp harga bateri jantung dan apa alamat serta no telefon syarikat yg mbekal peralatan tersebut..emailkan kpd aina190204@gmail.com..tq