Saturday, February 19, 2011

Tilam Zhulian ~ untuk tidur yang lebih baik...

Pukul 3.25 pagi.. aduhai mata kenapa tak mengantuk.. tak boleh lelap, makin segar dan segar pulak. Ape aku nak buat pagi-pagi buta ni. Kalau nak tahu ini lah penangannya dari Tilam zhulian atau nama komersialnya LAPIK TILAM TERAPIUTIK BIO-ION CONTIAGO. Tilam ni actually hadiah dari mak mertua ku. Dia dah beli lama tapi tak pakai pulak, so dihadiahkan lah pada kami.. Terima kasih mak.

Pertama kali berbaring atas tilam magik ni, 2 jam lepas maghrib sbb badan rasa penat dan letih sangat. Huhu... panas satu badan. Aku berselimut lagi supaya rasa effective. Tapi tak de lah berpeluh sangat macam bersauna tu. Terasa badan panas macam lemak-lemak ku sedang membakar. Habis 2 jam memang badan terasa segar. so boleh lah buat kerja rumah sikit..

Lepas tu aku sambung lagi tidur atas tilam tu for the whole night. Tilam tu ada timer, boleh set for 2, 4, 8 jam. Esoknya rasa segar.. tapi seharian tu terasa badan ku panas. buat kerja sikit aje dah berpeluh. Bagus.. bagus.. macam boleh slimlah macam ni kan.. heheh

So malam ni adalah kali ke-3 aku menggunakannya. alaaa cuma sejam aje.. dari pukul 12 am sampai pukul 1 am. Ingat lepass tu nak terus tidur... tp mata aku terkebil-kebil memandang siling dalam samar2.. pukul berapa nak tidur ni. Terasa amat segar pulak, tp malas nak buat kerja rumah malam ni.. Tulis blog lagi best kannn...

SAUNA & TILAM ZHULIAN
Buat masa ini, nak cakap effectnya pada kesihatan atau ke'slimming'an tu aku tak dapat nak ceritakan. aku ada sauna & tilam. Aku rasa tilamm ni lagi best.. membakar lemak semasa tidur. tak payah duduk bertapa dalam sauna tu tanpa buat ape-ape.. heheh..

Haruskan aku let go my sauna.... iye ke..? Sauna pun best gak sebab basah satu badan. Tilam ni cuma rasa kepanasan dalam badan, seolah-olah lemak terbakar. mana lebih effective?  aku rasa tilam ni lagi effective sbb rasa panas tu seharian. Sekarang ni dah pukul 3 pagi, masih terasa hot hot dalam badan.. nak tahu resultnya? Tungguuuu... Nanti aku update ye...

Anyway sesiapa nak beli boleh contact aku... Ini detailsnya...


Apa pentingnya tilam pada kita?
Kerana tidur yang berkualiti memberi kesan kesihatan yang baik pada tubuh badan.
http://sihat-zhulian.blogspot.com/2011/01/lapik-tilam-terapiutik-bio-ion-contiago.html

Bangun dari tidur dengan badan yang lebih sihat..
http://zhuliansihat.blogspot.com/2008/12/pelapik-tilam-contiago.html

Rekaan Generasi Ke-2 ~ Teknologi yang membantu anda tidur lebih baik
http://www.mybabyku.com/2011/01/tilam-contiago-zhulian.html

5 comments:

syuda said...

hai... boleh saya tahu,, tilam panas ni sesuai tak untuk wanita awal hamil?

syuda said...

betul ke boleh membakar lemak sedikit sebanyak? mak saya ada beli dulu untuk arwah ayah.. arwah sempai guna sekejap... tahun 2011.. pastu da x pakai smapai sekarang.. kalu nk guna tilam ni, kena minum air banyak ae? mcm sauna? tq

Unknown said...

Skrg ni masih ada lg ke tilam ni

Ina Suraya said...

Berminat ke? Sy ade dan nk let go dgn harga yg jauh lebih murah

Unknown said...

Ina suraya. Saya berminat. Whatapps saya 0172510184. Thanks