Wednesday, October 5, 2011

Salam...

Entry kali ni tak de tajuk. MALAS! kepala berkecamuk banyak sangat benda nak buat. kat office, kat rumah..

Di office, project sedang peak season, migration data, confirmation on SRS, Bonus evaluation, tecnical skill, etc. Everything in one shot! tak tahu nak bahagikan diri  ni mcm mana. aduhai.. Tengahari tadi pulak, bro Khalid call tanya pasal backpay. What??.. adoi rasa nak patah pinggang ni. Takkan bulan ni kot... really fedup pulak rasanya. waaaaa... Oleh sebab itu, aku melarikan diri ke project room. tak mahu dengar all the rumors.. last2 aku yang kena buat. tak mahu.. tak mahu...! Pas tu ada org tu nak resign pulak.. dah.. ke mana kah tempat ku mengadu nanti.. oh boss please...

Di rumah mmm.. seperti biasa tak de lain rumah bersepah. Yang ini aku redha.. memang tak daya lagi. Nasib baik last Monday dapat balik awal sikit so sempatlah menyapu, vacuum & mop lantai. Yang lain2 tu aku surrender. nak panggil weekly maid pun tak sempat.. cam ner nya kalau tiap hari sampai rumah pukul 9.30mlm and keluar rumah 7 pagi setiap hari.... I guess anak2 aku pun membesar di luar rumah nampaknya.

Next week pulak fahda dah nak start final exam. next gak aku ada system verification. mahu balik lambat ni. Ya-Allah, bagaimanakah caranya ingin aku mencuri masa sekejap untuk anak-anak ku.... I dont know will happened to me soon. I'm so tiredd.... dalam kepala da mcm2 perancangan. tp semuanya hanya menjadi rancangan yang kekal di kapala ku.. yang tak mampu aku zahirkan lagi. Sesungguh nya di kala ini 24 jam memang tidak mencukupi bagi ku.....

Ya-Allah
Permudahkan urusan seharian ku..
Permudahkan jua jalan untuk ku mencari redha Mu.
Berkatilah perjalanan hidup ku...
Amiinnn...

No comments: