Friday, October 28, 2011

Cuti panjang to do list...

Cuti panjang ni aku tak buat ape-ape pun sebab baby demam, birthday fahda, penat picnic kat ulu yam, & blaa.. blaa seribu alasan. hehehe.. Ini lagi 3 hari nak habis cuti baru nak buat to do list. Tak de motivasi langsung...! but then +ve dear...


Pagi ni aku akan list kan perkara2 yang harus kubuat & disempurnakan sebelum habis cuti panjang ku ini..
1. Kumpul baju kurung lama & baru yang aku tak nak pakai lagi. Pack untuk didermakan.
2. Kumpul majalah lama & letak di satu tempat.Sekarang ni bersepah di banyak tempat. Aku pun tak tahu nak buat ape dengan majalah lama ni..
3. Clearkan meja computer, penuh dngan barang kraft Fahda sampaikan aku nak menaip pun susah.
4. Pack buku sekolah Fahda tahun ni. Exam dah habis.. so sekarang pergi sekolah pun berlenggang aje. baik aku siap2 kemas...

tu aje kot buat masa ini. kalau bnyk2 list pun belum jamin boleh sudah semuanya... So tinggal 3 hari aje untuk aku settlekan semuanya... Bukan ambik masa bnyk sangat. Walaupun cuti panjang, tapi nak curi masa mengemas tu pun susah sbb ada baby yang asyik nak mengadap mamanya ni.... so kalau tak set target macam ni sure aku lepak2, layan baby, belek2 baby aje sampaaaiiii habis cuti. Sedar2, esok dah kena pergi kerja.. tak ke rugi masa emas yang berlalu pergi....

No comments: