Friday, April 1, 2011

Mood Swing..

Hari Jumaat yang mulia..

Rasa malas mula melanda..
Padahal Jumaat adalah hari yang paling meriah di office ni..
warna-warni, mcm2 gaya, mcm2 style hijab..
which is only Friday we are allowed to wear casual in the office.
Mon - Friday mcm biasa kena pakai uniform..

Tak de kerja ke?
adaaa.. berlambak.. tapi tak urgent pun.
Kalau yang urgent pun malas nak buat..
Sbb yang urgent to direquest oleh orang yang aku tak gemor..
orang yang tak pandai respect orang..,
tak pandai appreciate orang..
mengarah orang no 1...
kalau bercakap, 3-4 dept yang lain berselang pun boleh dengar..
so benda senang aku buat2 susah..
benda simple aku susah-susahkan lagi..
benda cepat aku lambat2 kan saja..
sangat senang tp aku malas nak buat..
ikut suka hati aku..

bila ditanya.. i'm busy. next week OK tak?
then next week tanya lagi, aku cakap esok & esok & esok lagi..
hehe sampai dia fed-up. padan muka..!

tapi..
kalau orang tu aku suka..
pandai appreciate org buat kerja..
cakap politely dgn aku..
benda susah pun aku buat dengan rela hati.. seikhlasnya.
walau susah mcm mana pun aku buat immediately.
siap format cantik2.. biiar mudah dia baca..
nak archive target VSS amount 3.5mill senang aje aku kira..
well tu special untuk org yang polite di mata aku..

Org yg pandai appreciate aku ni..
dia tahu mcm mana nak manipulate org mcm aku.
all data dlm tangan aku.
just tell me what do you want, aku akan workout the data.
semua dlm kepala..

arghh mengantuknya..
lately mood ada swing sikit..
apehal..........
Sorry neee, no intention to marah2 orang..

Gomennasai.. Sumimasen..

No comments: