Wednesday, November 3, 2010

Result BSP...

Ini Result blood sugar yang aku test sendiri, setiap kali breakfast ;-
  • Kopi Radix + 2 wholemeal bread = 4.8,
  • 1 wholemeal bread and planta + 1 wholemeal bread and 5 keping biskut marie cicah kopi radix = 6.2
Lain yang masuk perut, lain resultnya. Take care mama.. risaunya.. baru masuk 5 keping biskut marrie dah naik sampai 6. kena diet lagi ni... minggu ni tak buat BSP, malas nak diet.. heheh ngelat.

Anyway patutnya minggu ni aku ada BSP lagi.. Tapi malaslah minggu ni. nak kena cuti, ulang alik gi clinic.. adoii. so aku tukar appointment. Walaupun doktor seksyen 7 tak bg, tp aku nekad call Dr sg buloh. nasib baik OK. Lagipun this week cuti deepavali, company aku start cuti hari khamis+jumaat. kalau mcm tu aku cuma kerja 1 hari aje, hari Isnin sebab selasa+rabu kena gi checkup.. Gilerr bnyk sangat kerja tertunggak...

So next week start BSP balik hari Selasa, Rabu review, hari Jumaat pulak ada antenatal class.. wahh dah lama teringin nak pergi... dah sarat sangat baru dapat pergi. tak pe lah at least ada ilmu yang nak dikejar di situ... Amiin...

perut semakin membesar, perasaan pun rasa lain macam aje lately.. tak sabar keee? hehee..

No comments: